söndag 10 februari 2008

Fortfarande inga recensioner

... men letandet fortsätter! Jag gjorde en hel del researcharbete medan jag åt lunch (toast och te, bästa som finns!) men det hjälpte varken att jag letade igen cirka tusen google-sidor eller att jag lyssnade på "Nordisk Vinternatt" på hög volym i hopp om att det skulle frambringa lite välbehövlig good-will hos googlegudarna. Dock hittade jag en annan sida som verkar väldigt spännande, ClassicalX, som har sidor om flera kända classical crossover artister som typ Andrea Bocelli och som också har en sida om Sissel. Det finns även ett forum men när jag skulle registrera mig stod det att min email-adress redan var registrerad. Mystiskt. Jag får prova igen senare. Jag hann inte kolla in sidan så länge den här gången men jag kommer garanterat att göra det igen. För er nyfikna finns sidan på:
http://www.classicalx.com/Sissel.html

Nu - jobba! =/

Inga kommentarer: