torsdag 28 februari 2008

Länktips

Under min dagliga kaffe- och internetstund hittade jag två bra artiklar på ClassixalX, sidan som jag skrev om för en tid sedan. Du hittar dem här och här. Artiklarna handlar bland annat om USA-turnén, grammy-nomineringen av Sprit Of The Season samt en del rent allmänna saker.

När jag ändå är i länkar-tagen tänkte jag också passa på att tipsa er om ett podcast som gjordes kring jul om när Sissel var i Utah för att promota (vad är egentligen svenska motsvarigheten till ordet?) Spirit Of The Season som är ungefär en halvtimme lång intervju där de bland annat pratar om julen, vad för slags inspiration naturen är, lite om tro och en hel del annat. Väl värt att få med sig!

Programmet finns att ladda ner, både som ljudfil och som videofil, och du hittar det här

Artiklarna och podcastet är på engelska.

Inga kommentarer: