fredag 7 mars 2008

Datum för andra delen av USA-turnèn

Datumen för andra delen av USA-turnèn ligger nu uppe på officiella hemsidan under events-sektionen och kan kollas in på länken. Grrr, lite surt att jag måste sitta på andra sidan jordklotet. Dock är det inte alltför långt kvar till nästa konsert i Norge, 14 juni, och är jag hemma i Sverige och någolunda välbehållen (dvs inga gravare leverskador och alla lemmar i behåll) så kan det mycket väl tänkas att jag dyker upp på den. Jag har inte beställt några biljetter än men ska göra det så fort jag vet något mer.

Igår kväll lyssnade jag på My Heart när jag lagade middag. Den var... bättre än jag kom ihåg, men fortfarande ingen större favorit hos mig. Den är en bra matlagningskiva och det var knappast på grund av skivan som jag råkade totalförstöra min köttfärssås. Eeh. Jag har helt enkelt ingen känsla för det där, fick äta varma mackor istället. Igen.

Inga kommentarer: