onsdag 12 mars 2008

Ingen bra dag

Jag har en allting-är-fel-dag idag och ska bara dricka tè och äta massor av apelsiner som jag redan provsmakat och därför vet är såndana där bara helt oemotståndligt goda apelsiner. Det finns få saker som slår det, faktiskt! Jag har köpt nytt te också så åtminstone blir det någonting bra idag.

På lunchen passade jag på att göra lite viktiga saker som att skriva klart mitt CV och sådana saker (dags att börja söka sommarjobb) och hann också ladda hem en torrent på ett tv-program som jag missade och som jag tror gick på tv förra året. Programmet heter "Screaming Masterpiece" och handlar om isländsk musik. Det blir ett suveränt sätt att avsluta kvällen på!

Jag håller på och försöker besluta mig för vilken skiva jag ska skriva om nästa gång... jag känner igen större lust att skriva om de äldsta skivorna just nu så det blir garanterat en av de nyare, har jag en känsla av. Jag har pluggat in hela "My heart" och "Into Paradise" i min iriver, och antar därför att det blir någon av dem.

Om ni känner till någon blogg jag har missat i min lista så hjota till!

Inga kommentarer: